fbpx

REKLI SU O NAMA NA GOOGLE MAPI

Voleli biste da nas posetite  i proverite zašto nas preporučuju?

O  NAMA

Guliver je nastao 2005. kao kreativna radionica, a poslednjih nekoliko godina je postao desna ruka svih naših roditelja, kako bi im pomogao da roditeljstvo bude jednostavnije. Od novembra 2010. postali smo zvanično predškolska ustanova, verifikovana od strane Ministarstva prosvete Republike Srbije.


Danas smo kuća koja je prepoznatljiva po kvalitetnom sistemu obrazovanja, kreativnom pristupu vaspitanja i osećaju partnerskog odnosa između porodice i Gulivera.


Naša MISIJA je da maksimalnim zalaganjem svih koji su uključeni u život i rad ustanove, stvorimo uslove u kojima će dete upoznati sebe, ovladati sobom, spoznati svet koji ga okružuje, razviti odnose sa drugima i steći znanje o njima.

Naša VIZIJA je da iz svakog sistema rada sa decom iskoristimo ono što je najbolje i tako stvorimo kvalitetan, efikasan i drugačiji vaspitno-obrazovni sistem.

prostorije vrtića

dvorište

obrazovni pristupi

Kako bismo zadovoljili sve aspekte razvoja, uvažavajući dečije uzrasne karakteristike, kao i potrebu da se između dečijeg vrtića i škole uspostavi kontinuitet, u radu sa decom kombinujemo najbolje iz Montesori, Valdorf i Ređo Emilio pristupa, a od januara 2017. ispunili smo i uslove za korišćenje NTC licence.


PU “Guliver” od 2015. godine sarađuje sa Sekretarijatom za obrazovanje i dečiju zaštitu, pa tako roditelji, čija deca nisu primljena u državni vrtić, mogu dete upisati kod nas, uz refundaciju dela troškova.

montesori

Osnovni moto Montesori pedagogije je „Pomozi mi da to uradim sam“. To je ono čega se naši vaspitači u svom radu pridržavaju, podstičući decu da razvijaju svoje sposobnosti, da se osamostaljuju i stiču znanja kroz upotrebu različitih didaktičkih materijala.

valdorf

Iz ovog pristupa kao najveću vrednost prepoznali smo humani pristup celovitom biću deteta, zasnivanje plana i programa na razvojnim potrebama dece i razvijanje osećaja zajedništva. Osim toga, smatramo da je glavni zadatak odraslih da uče decu da poštuju prirodu, da je čuvaju i žive u skladu sa njom.

ređo emilia

U našoj ustanovi, veliki značaj dajemo učenju kroz iskustvo. Deci pružamo mnoštvo mogućnosti i načina da se izraze. A veoma veliku ulogu imaju i roditelji, koji aktivno učestvuju u životu i radu ustanove. Dete posmatramo kao biće koje poseduje veliki potencijal, radoznalo i sposobno, a zadatak vaspitača je da ih ohrabruje da kroz  istraživanje stvore sopstvene teorije o svetu i njegovom funkcionisanju.

NTC

Kompletan vaspitno-obrazovni kadar vrtića "Guliver" je prošao NTC seminare i primenjuje znanje u svakodnevnim aktivnostima u radu sa decom. Veliko mesto zauzima fizička aktivnost, trčanje, kretanje, skakanje i boravak napolju. Takođe, muzika i likovna umetnost u ovakvom pristupu vaspitanju i obrazovanju zauzimaju veliki značaj. Kroz sprovođenje NTC pristupa, podstičemo decu na aktivnost, na razmišljanje i razvoj funkcionalnog znanja.


U svakodnevnom radu koristimo:

  • NTC poligone, angažujući decu fizički i misaono
  • Ilustrovanje pesama
  • Zagonetna pitanja
  • Skrivene reči u rečenici
  • Nelogične priče
  • NTC materijale koji već postoje, ali i one koje vaspitači i pedagozi sami osmišljavaju i prave

grupe

jaslice

Odavde sve počinje. Prve radne navike, zajednička druženja, zajednički obroci, prve pesmice, igre. Ponosni smo na naš lepo oslikan prostor koji stvara sjajnu i podsticajnu atmosferu za našu decu, koja provocira komunikaciju, podstiče razvoj govora kao i intelektualni razvoj. Naš cilj je da obezbedimo osećaj domaće atmosfere i imamo posvećeno osoblje koje će se pobrinuti da Vaša beba dobije najbolju negu i ljubav. Naša jaslena grupa je potpuno odvojena od starijeg uzrasta dece i preuzimamo odgovornost za bebe od 8 meseci. One imaju odgovarajuću stimulaciju shodno njihovom uzrastu.

Rad se odvija u malim grupama u kojima radi jedna do dve osobe. To su medicinske sestre-vaspitači, a po potrebi i asistent. Uzrasna struktura grupe je u skladu sa potrebama dece kao i kapacitetima ustanove i uključuje decu istog i različitog uzrasta.

U ponudi su celodnevni i poludnevni boravak dece (od 7 do 13:30 časova). Vreme dolaska u vrtić je fleksibilno. Naša preporuka je da dete dovedete najkasnije do 9 časova kako bi moglo da učestvuje u aktivnostima. Raspored dnevnih aktivnosti napravljen je u skladu sa uzrastom i individualnim potrebama dece.

vrtić

U samom početku rada Gulivera akcenat u radu sa decom od treće godine stavljen je na učenje kroz umetnost. Kroz likovnu, muzičku, dramsku, deca su razvijala: govor, motoriku, socijalno-emocionalnu kompetenciju, kreativnost i samostalnost. Od 2011. godine, umetnost je integrisana u svaku aktivnost, a obogaćena je stranim jezikom. Osetili smo potrebu da deci pružimo najbolji način učenja stranog jezika, a to je kroz dvojezični sistem nastave.

Rad se odvija u malim grupama u kojima radi jedna do dve osobe. To su vaspitači, profesori dodatnih aktivnosti, a po potrebi i asistent. Uzrasna struktura grupe je u skladu sa potrebama dece kao i kapacitetima ustanove i uključuje decu istog i različitog uzrasta.

Dajemo prednost mešovitim grupama zbog toga što je to prirodnija sredina za život i rad tj. za boravak dece, zbog odnosa u grupi koji su slični porodičnim kao i zbog prednosti individualnog i grupnog rada nad frontalnim. U mešovitoj grupi, kod starije dece razvija se briga o mlađima, empatija, samim tim osećanje odgovornosti i ličnog značaja kojim se gradi pozitivna slika o sebi. Starija deca postaju svesnija svog iskustva i svojih mogućnosti ukoliko su u situaciji da objasne nešto mlađima, ponekad bolje i od samog vaspitača. Mlađa deca u starijim drugarima vide dobar uzor za ponašanje, uče od starije dece, komuniciraju sa starijom decom na za njih prihvatljiv način, osećaju se bezbednije u njihovom prisustvu, adaptiraju se znatno brže i „bezbolnije“ uz prisustvo i doprinos starije i iskusnije dece.

predškolsko

U godini pred polazak u školu razvijamo koncentraciju, pažnju i učenje. Akcenat dajemo pitanju ne samo „šta deca mogu“, nego „šta je to što deca treba da rade“ – u ovom uzrastu. Dete koje je u dovoljnoj meri ovladalo socijalnim veštinama i uspelo da zadovolji svoje potrebe biće bolje prihvaćeno i dobro će se osecati u grupi. Zato se radi na jačanju individualnosti, inicijativnosti i kreativnosti. Pripremamo dete za početno čitanje i pisanje uvođenjem kompleksnijih intelektualnih igara i aktivnosti.

Predškolska ustanova „Guliver“ je akreditovana od strane Ministarstva prosvete Republike Srbije i nakon završenog predškolskog programa, deca dobijaju uverenje sa kojim mogu da se upišu u prvi razred bilo koje osnovne škole.

Mi se hranimo zdravo!

Kako je ishrana veoma važna za pravilan rast i razvoj deteta, njoj se u PU “Guliver” posvećuje posebna pažnja. U našoj kuhinji svakodnevno se pripremaju doručak, dve užine i ručak, vodeći računa o tome da obroci budu dobro izbalansirani. Sa posebnom pažnjom vršimo izbor namirnica, pa tako mleko, piletinu i povrće nabavljamo sa farmi u okolini Beograda. Roditelji svakog ponedeljka putem elektronske pošte dobijaju nedeljni jelovnik.

Imate neko pitanje u vezi sa vrtićkim grupama?

zaposleni i saradnici

dragana nejkov

Osnivač

Diplomirala je na Prirodno matematičkom fakultetu, na smeru fizička-hemija. Dugi niz godina radila je kao profesor i nastavnik fizike i hemije u osnovnim i srednjim školama u Beogradu. Govori francuski, engleski i italijanski jezik. Osniva vrtić “Guliver” 2005. godine, a zatim i Predškolsku ustanovu “Guliver”, 2010. godine.

nevena milošević

Osnivač

Diplomirala je na Akademiji umetnosti u Beogradu, smer – dramski i audiovizuelni umetnik. Osnovala je dečije pozorište „Guliver“ 2002. godine i vrtić „Guliver“ 2005. godine, koja postaje akreditovana predškolska ustanova 2010. godine. Jedan je od osnivača centra za francuski jezik i kulturu „Molière“. Poseduje diplomu Ministarstva prosvete Francuske o znanju francuskog jezika sa nivoom C1. Licencirani je NTC vaspitač. Učestvovala u osnivanju OŠ „Zvezdobrojci“ u Beogradu.

ivana branković

Direktor

Diplomirala je pedagogiju na Filozofskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Radila je u NVO “Ardi” od 2005. do 2008. god. kao koordinator Kluba mladih i saradnik na brojnim projektima namenjenim deci i mladima. Od 2008. do 2013. godine, radila je u Montesori vrtiću “Kinderland”, kao pedagog i Montesori vaspitač. U PU “Guliver” zaposlena je od 2013. godine. Poseduje sertifikate Montesori društva Srbije I i II nivo, Internacionalnog Montesori centra iz Londona, kao i uverenje Valdorf centra “Svitac” o završenom seminaru “Uvod u Valdorfsku pedagogiju”. Od januara 2017. godine, sprovodi NTC program u Guliveru, za koji, takođe, poseduje odgovarajući sertifikat.

marija dabić

Pedagog i zamenik direktora

Diplomirala je pedagogiju na Filozofskom fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Radila je u dečijoj igraonici “Tehnokids”, kao animator i u PU “Carić” kao pedagoški asistent. U PU “Guliver”, zaposlena je od 2013. godine. Poseduje uverenje o završenom seminaru “Uvod u Valdorfsku pedagogiju”. Licencirani je NTC vaspitač.

dunja marinković

Glavni vaspitač

Diplomirala je na Visokoj školi strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Novom Sadu, gde je stekla zvanje: strukovni vaspitač. U PU “Guliver” radi od 2012. godine. Poseduje uverenje o završenom seminaru “Uvod u Valdorfsku pedagogiju”, kao i licencu za “NTC sistem učenja”, koji sprovodi u ustanovi.

anita petrović

Psiholog i vaspitač

Diplomirala je na Filozofskom fakultetu, na odseku psihologije, univerziteta u Prištini. Licencu za rad u zdravstvu, kao psiholog - dijagnostičar za rad sa decom, stekla je 2019. g. od strane Ministarstva zdravlja Republike Srbije. Radila je za različite organizacije, institucije i centre za decu: „NURDOR“, „Duško Radović“, „Sveti Sava“, „MI“ - Niš, „Zvečanska-Beograd“, „Ustanova za decu i mlade-Sremčica“ i „SOS Dečja Sela Srbije“. Iskustvo je stekla radeći i u nekoliko privatnih predškolskih ustanova na teritoriji Beograda. Svoje obrazovanje kontinuirano unapređuje kroz razne seminare, edukacije i treninge, među kojima je savremena psihodijagnostika u organizaciji Centra za edukaciju, psihoterapiju i traumu Modus Vivendi Sistem, Beograd. Pohađala je i razne obuke u okviru Komore socijalne zaštite, Centra za dečiju psihologiju iz Beograda, “Karitas” i mnoge druge.

slobodanka petrović

Vaspitač

Završila je Visoku školu za obrazovanje vaspitača u Subotici 2002. godine. Radila je u PU „Naša radost“ Subotica, na mestu vaspitača 14 godina. Od 2016. do 2018. bila je vaspitač u Montesori vrtiću „Meda“. U PU „Guliver“ je zaposlena od oktobra 2018. godine. Licencirani je NTC vaspitač.

dragana kostić

Vaspitač

Završila je Visoku školu strukovnih studija za vaspitače 2019. godine u Vršcu i stekla zvanje strukovni vaspitač pedagoških nauka. U PU „Guliver“ radi od novembra 2019. godine. Licencirani je NTC vaspitač.

ALENKA ĐORĐEVIĆ

Vaspitač

Završila je Akademiju strukovnih studija za vaspitače 2022. godine u Šapcu i stekla zvanje strukovni vaspitač dece ranog uzrasta i predškolske dece. Prvo iskustvo je stekla u vrtiću "Magična bajka", a u PU "Guliver" radi od 2023. godine.

zorica trajković

Medicinska sestra - vaspitač

Završila je srednju medicinsku školu u Beogradu, smer – medicinska sestra - vaspitač. Radila je u PU “Čika Jova Zmaj” i PU “Kindergarden”. U “Guliveru” radi od 2015. godine. Poseduje uverenje o završenom seminaru “Uvod u Valdorfsku pedagogiju”, kao i licencu “NTC sistem učenja”, koji sprovodi u ustanovi.

suzana jovičić

Medicinska sestra - vaspitač

Završila je srednju medicinsku školu u Beogradu, smer – medicinska sestra vaspitač. Radila je u PU „Adrijana“ i PU „Anđelak“. U PU „Guliver“ radi od septembra 2020. godine.

NEVENA JERKOVIĆ

Medicinska sestra - vaspitač

Završila je srednju medicinsku školu u Novom Sadu i stekla zvanje medicinska sestra-vaspitač. Prva iskustva je stekla u vrtiću "Baštica". Deo je kolektiva PU "Guliver" od kraja 2022. godine.

katarina bojić

Profesor francuskog jezika i književnosti

Završila je francuski jezik na Filološkom fakultetu u Beogradu i magistrirala je sa prosekom 10,00 na temu „Uloga igre u učenju francuskog jezika“. Studirala je takođe i klasične nauke na Filozofskom fakultetu Beogradu.  Dugogodišnje iskusto u radu sa svim uzrastima, a posebno decom je stekla na institutu za strane jezike – Jovanova. Saradnik je  Francuskog instituta u Beogradu kao DELF ispitivač. Izvorni je govornik francuskog jezika.

MILOŠ VUČKOVIĆ

Profesor fizičkog vaspitanja, trener, Škola sporta "Sporticus"

Program škole sporta Sporticus namenjen je deci predškolskog uzrasta (3-7 godina). Program omogućuje da deca steknu znanja iz oblasti sporta (učenje tehnika, osnove taktike i pravila sportova obuhvaćenih programom) i da, pritom, što bolje razviju motoričke sposobnosti (stvaranje široke, stabilne motoričke baze za dalju sportsku specijalizaciju). Sa ŠS „Sporticus“ sarađujemo od 2010. godine.

ivana JOVAŠEVIĆ

Administrativni radnik

miodrag

trbović

Glavni kuvar

julijana

poljak

Pomoćni kuvar

Sanja DŽINOVIĆ

Higijeničarka

STANA IVANOVIĆ

Higijeničarka

CENE

Upis traje tokom cele godine. Prilikom upisa roditelj popunjava prijavni list deteta u kome su navedene osnovne informacije o detetu i porodici. Potrebno je izvaditi lekarsko uverenje (ne starije od 5 dana) da je dete zdravo da uđe u kolektiv.
PU “Guliver” nudi 3 oblika boravka:

celodnevni boravak

(od 7:00 do 18:00)

48.000 din.

Uz subvenciju grada doplata je 15.000 din.

poludnevni boravak

sa ručkom

(od 7:00 do 14:00)

45.000 din.

Uz subvenciju grada doplata je 12.000 din.

poludnevni boravak

bez ručka

(od 7:00 do 13:00)

43.200 din.

Uz subvenciju grada doplata je 10.200 din.

Plaćanje se vrši preko računa, do 15. za tekući mesec.
Popust na drugo dete iz iste porodice iznosi 10%.
Popust za dvoje dece koja se upisuju istovremeno iznosi 10% na ukupnu cenu.
Cena za treće dete je ekonomska cena koju je propisao grad Beograd.

UKOLIKO SE PITATE...

Da li ste u sistemu refundacije?

Jesmo. Sve potrebne informacije u vezi sa subvencijom grada dobijate prilikom upisa u našu predškolsku ustanovu.

Koliko ću plaćati vrtić ukoliko dobijam državnu subvenciju?

Kako biste dobili državnu subvenciju za plaćanje privatnog vrtića, neophodno je da najpre dobijete tzv. Odbijenicu za upis deteta u državni vrtić. S tim u vezi, neophodno je da najpre aplicirate za upis deteta u državni vrtić, što se čini preko portala eUprava. Ukoliko budete odbijeni za upis deteta u državnu predškolsku ustanovu, kontaktiraće vas iz upisne komisije nadležne opštine u Beogradu kojoj pripadate (na primer Čukarice) i pozvaće Vas da dođete i preuzmete Odbijenicu. Nakon toga, imate rok od 30 dana da potpišete ugovor sa nekom odabranom privatnom predškolskom ustanovom. Da bi Vam refundacija krenula od dana kada dete kreće na adaptaciju, potrebno je da se papiri predaju gradskom Sekretarijatu u prethodnom mesecu  (Na primer, ukoliko dete kreće u vrtić u septembru, potrebno je da se papiri predaju Sekretarijatu u toku avgusta meseca). Grad uplaćuje roditeljima na račun 33.000,00 dinara do kraja meseca, za plaćanje privatnog vrtića za prethodni mesec (Na primer, u toku oktobra meseca, za septembar).

Šta je potrebno od papira da se upišemo u vrtić?

Vaša lična karta i JMBG deteta. Kompletnu dokumentaciju dobijate prilikom upisa. Sa Ustanovom se potpisuje ugovor na neodređeno vreme, koji je moguće raskinuti u svakom trenutku, sa 15 dana otkaznog roka.

Koliko ima dece u grupama?

U jaslenim grupama ima 10+1 dete, a u vrtićkim grupama ima 15+1 dete.

Koliko je potrebno vremena da se dete adaptira?

Period adaptacije je veoma individualan i zavisi od mnogo faktora - usaglašenost i doslednost roditelja, temperamenta deteta, okolnosti pod kojima se kreće u vrtić i dr. Adaptiranje na novu sredinu može trajati od nedelju dana do nekoliko meseci. 

Da li mogu da budem sa detetom u periodu adaptacije?

Možete, a i preporučljivo je. Plan adaptacije pravi vaspitač spram svakog deteta ponaosob, a u dogovoru sa Vama. Vreme boravka roditelja u grupi se postepeno smanjuje.

Šta je potrebno da ponesem za adaptaciju?

Flašicu sa vodom ili sokom i možete poneti neku njegovu igračku ili predmet za koji je vezan.

Kako će moje dete da se uspava bez mene? Ono ima poseban način uspavljivanja.

Do momenta dok dete ne počne da spava, prošlo je dovoljno vremena i ono se upoznalo sa svojim vaspitačem, drugarima, određenim navikama. Steklo je sigurnost da će biti nahranjeno, presvučeno, da ćemo se maziti i igrati sa njim i naviklo je da ćete se vratiti po njega. To su sve bitni preduslovi, da spavanje protekne kao normalan tok njegovog dana. Sam čin uspavljivanja protiče laganije jer koliko god da je malo, dete se ugleda na drugu decu iz svoje okoline. Ne zaboravite, deca su drugačija u kolektivu i u više navrata će Vas njegove reakcije iznenaditi.

Kakva je hrana u jaslicama?

Manje začinjena i usitnjena. Prilagođena individualnim potrebama svakog deteta.

Moje dete ne jede samo. Da li hranite decu?

Naravno da hranimo. Pored toga što smo vaspitno-obrazovna ustanova, mi Vašu decu negujemo, hranimo, presvlačimo, učimo ih da hodaju, skidamo sa pelena i radimo sve da podmirimo njihove potrebe.

Moje dete ima poseban način ishrane i neke namirnce ne sme da jede. Da li je to problem?

Ukoliko je dete alergično na odredjene namirnice, za njega će se praviti posebna hrana u dogovoru sa Vama.

Želite da upišete svoje dete u naš vrtić?